tågresa

Nu sitter jag här med laptopen i famnen, påväg till stockholm med destionation Finland, kommer vara borta till den 9:e och jag vet ej om jag kommer hinna skriva innan den 9:e sådeså

Vaknade i alla fall klockan halv 10,skulle ta tåget från Lund klockan 12 så jag packade och jag hann till och med med att  städa mitt rum, en röra utan slut sen sommarlovet, hela skrivbordet var täckt av papper från när jag gick på hundkurs, vilket var drygt ett år sedan haha

ja så nu är jag i alla fall här, på tåget, någonstans i småland tror jag, nära alvesta tror jag
snart är vi framme, det känns ganska skönt att lämna skåne, även om jag har haft ganska mycket opepp inför denna resan, men jag tror jag kommit över det nu, det ska bli ganska kul att träffa hela tjocka släkten igen

det var ju trots allt ett och ett halvt år sedan..

aja får väl ta och ringa er som jag saknar,

au revoir eller skanske heippa?


Kommentarer
Postat av: Alma Qlara

heey, din blogg är döbra! kollar på den varje daa-

du har skit snygg stil o är så aktiv inom ung vänster och sånt. Jag vet inget om sånt men vill gärna!

mega snygga dreads btw ;)

2009-01-03 @ 17:07:44
URL: http://botoxmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback