poladroid och skor

gud. jag har gått på den där poladroidtrenden
kill me.


mina skor är ganska ljuvliga i alla fall, passar PRECIS, men vi får se om de vidgar sig lite..

och juste den här bilden har legat i "bilder" utan mapp jättelänge, de bilder som jag har utan mappar, dom är sådanna som jag ska använda eller lägga ut någonstans. så här kommer den:



jag har försökt lista ut:
är det ormar det ska föreställa? (syftar på dom röda utstickande sakerna)
VARFÖR snurrar de?
och vilken jäkel har suttit och tänkt ut hur man gör en sådan?

p.s om ni vet vem som har hittat på hur man gör en sådan skapelse, KONTAKTA MIG! jag vill veta allt om hur hon/han gjorde!


Kommentarer
Postat av: carita

åh, skorna!

2009-01-20 @ 10:59:48
URL: http://caritamaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ime att det är en GIF bild så kan det vara en animerad bild, det kan lätt göras i ps.

Jag tror dock inte att det är en GIF bild ;P

2009-01-20 @ 18:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback