Ni saknar foton!

hej igen,
stillsam dag (eeh) jag har varit ganska jätte hyper hela dagen. så nu blir det deg, och ännu mer stieg larsson, annars kommer jag börja känna mig dålig och ge upp att läsa hela boken, ni vet när det känns ganska hopplöst att läsa eftersom det har tagit så lång tid redan, men jag antar att det är så med tjocka böcker och en vilma.

Och juste "anonym" kommenterade att hon/han saknade mina bilder och kläder och att jag skrev fint

så först måste jag säga att jag är lite småsmickrad, tack tack
och sen tänkte jag säga att ja, jag har varit sämre med bilder och sånt på ett tag, antar att det beror ¨på att det var lov, jag var i Finland, utan internet stora delar av tiden, så jag ska ta tag i det och bli bättre än lisaplace.. eeh med en viss ironi förstås

och om jag ska vara ärlig så kan jag tycka att det är ganska drygt att fota sig själv och försöka bevisa hur snygg man är varje dag, för nästan varje dag ser man för jävlig ut faktiskt, men jag ska försöka göra så, och jag tycker om när ni tipsar om vad ni tycker om och inte, skitbra! keep on the good work, så ska jag också jobba på!

nu ska jag som sagt läsa män som hatar kvinnor och dricka te
hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback