Kamera, festivaler, baskläder

ajaj, har snålt med pengar, väldigt snålt.
och jag vet att jag inte borde klaga..
så kan det gå.

I alla fall så behöver jag pengar till de festivaler jag SKA på i sommar (hoppas mamma går med på dem)
Och sen behöver jag VERKLIGEN en digital (kompakt) kamera, till allt , men framför allt till festivalerna, en liten men bra behöver jag. Jag kan ju inte ta med mig min EOS, den är för stor och tung.
Och det är inte enbart det, jag behöver även baskläder, så som typ vit långärmad tröja, hur kan jag ha missat att köpa en vit långärmad tröja? hur gick det till?

och skor och jada jada

nej, nu ska jag inte tråka ut er, men om ni har tips på BRA, BILLIGA kompaktkameror (de ska GÄRNA vara extremt små) så skicka en kommentar!

hadet!





någon somm har denna? Är den bra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du sa du behövde en vit,långarmad tröja

det finns exakt en sådan på vila på nova för 200kr. bra kvalite

love your blogg ! :D

2009-01-30 @ 17:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback