GISSA VAD JAG GÖR!

... JAG TAR UT MINA DREADS, just i denna sekund! Min ena syster och min kusin sitter på en stol, jag sittre på golvet, de drar och sliter i mitt hår i olika skift, när den ena inte orkar så orkar den andre.
Detta tar tid och jag har ganska ont, men vill man vara fin (snarare se ut som ett troll) så får man lida pin. Jag har tagit bilder med min saknade kamera, så ni får se bilder senare.
Nu är det bara att hoppas att det inte tar typ mer än en vecka. Det pallar jag inte.
Men jao, det går bättre än vad jag trodde det skulle.

Wish me luck

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du klippa nåt spceillt sen ?

bilder :D !!

2009-01-31 @ 13:57:03
Postat av: märtzki!!1

OMG???? OMG??????? :(:(:(:( aja äre så du vill hare så skaru hare så darling



vill du ses

2009-01-31 @ 14:37:08
Postat av: Andreas

good luck! :)



Ha en underbar lördags kväll!

2009-01-31 @ 16:31:36
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: olga

aj. men vad trivsamt!

<3

2009-01-31 @ 23:33:24
URL: http://oceaner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback