Det nya året

jahapp, då är det januari, ett nytt år och så
nyåret 2008 tillbringades med Hanna, Elin och Märta , lätt det finaste och mysigaste nyåret jag varit på.
vi är
ganska
bäst!

Vi (eller märtas familj) passade två hundar. den ena var fin. den andra var stimmig.
men men , jag passar med små hundar, det är så motsägelsefullt, jag menar mig och en liten hund med lår smala som kyckligben och ögon större än midjan

ja jag vill ha en liten hund.. senare... i framtiden

Nere vid ystads hamn anordnade i alla fall kommunen lite fyrvärkerier med hjärtan och all you need is love i högtalarna och folk glor alltid på märta
men det är bara för att hon är så snygg!
åh.
jag stör mig!

aja lite bilder måste ni ju få..


hjärtan

hjärta

fjäril

booooom bomm

jag och märtzki

Kusinelin och GISSA!

hanna och jag

gott nytt år och god fortsättning!

Kommentarer
Postat av: johanna

Fina bilder :)

2009-01-02 @ 16:10:23
URL: http://joohani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback