Cecilia Frode och Lisbeth Salander

hej allihopa,
jag har två nya förebilder, den ena existerar, den andra inte,
jag snackar om Cecilia Frode och Lisbeth Salander!

Cecilia Frode är skådespelare, och ni har sett henne förr! Hon är ursnygg  och skitball, jag blev väldigt kär igår när hon var på guldbaggegalan och plötsligt tar hon upp en prickig-falukorvs-macka ur byxorna, och sedan efter det äter hon av den och sedan gav hon priset, hon är underbar

Lisbeth Salander är bara den bästa, ni som har läst Stieg Larsson vet vad jag snackar om, och JA, jag har en påhittad karaktär som förebild...


är det jättekonstigt?


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dina bilder

och dina kläder och sånt

!!!!!!!!!!!!!!!!

fast du skriver bra

2009-01-13 @ 15:19:05
Postat av: Anonym

lisbeth salander slutar aldrig att fascinera mig!

2009-01-13 @ 15:37:33
Postat av: elin

hahahahhaha det var så roligt med mackan

2009-01-16 @ 15:52:34
URL: http://omenflicka.blogg.se/
Postat av: juliairene

nej det är inte konstigt. lisbeth är bäst. böckerna är bäst och jag längtar tills första filmen kommer som ett barn längtar efter ngt... typ julen.

2009-01-20 @ 19:09:44
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback