Blåmärkets orsak är...

...INTE att jag blivit misshandlad, jag kom ju på att jag inte berättat varför mitt vänstra öga är blått/lila/svart/gult, jo det är lite svårt att förklara med rätt och slätt var det ett bord som "flippade" upp i mitt öga. Idag kom jag på mig själv med att sitta på en tågstationsbänk läsandes "män som hatar kvinnor", som förövrigt aldrig tar slut=bra! Och där jag satt funderade jag över varför folk tittade så ovanligt medlidsamt och mycket på¨mig, det slog mig sedan att det inte bara var tanken av att jag såg slagen ut som slog mig, utan att folk kunde tro att jag var i en relation med misshandel, eller att jag har en pappa som slår mig, 
det hela slutade med att jag började fnissa. Och för att det inte skulle verka misstänksamt så tittade jag snabbt ner i boken igen
 
En till sak som jag har missat är att nu är det ju 09 INTE 08 , som jag skrivit som rubrik, pinsamt

men erkänn att ingen av er märkt det!!

Igår satt jag och pappa och tittade på andra avenyn eller mer jag än pappa (han var upptagen med att uttrycka hur cool han var och hur coolt msn var) så, medans jag och pappa sitter på varsin del av soffan skriker jag till "MEN VAFAN HAMAZ ÄR JU PAPPA TILL BARNET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" och pappa tittar förvirrat upp,

jag skulle säga "MEN VAFAN DET ÄR JU HAMZA (stavning?) SOM ÄR PAPPA TILL BARNET!!!!"
förövrigt är andra avenyn en skitrolig serie, ni som ser den vet vad jag snackar om, det är verkligen intressant eller vad man ska säga..

ha det!






Kommentarer
Postat av: johanna

åh så söta bilder :D

hahahhahah :D

2009-01-21 @ 17:38:43
URL: http://joohani.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina bilder!

2009-01-21 @ 19:45:34
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: juliairene

jag har faktiskt läst alla böckerna = bääääst

2009-01-22 @ 17:24:47
URL: http://juliairene.blogg.se/
Postat av: Agnes

andra avenyn <3

2009-01-22 @ 20:41:32
URL: http://agnesjarfjord.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback