090128

För tio minuter sedan satt jag på perrongen i Lund, plötsligt ser jag en tjej med långt, brunt hår, röda midjebyxor och skinpaj. Nu kanske ni undrar varför jag skriver om en helt vanlig tjej som jag såg på stan, MEN ICKE! GrjejeN med denna syn var att jag trodde det var min mamma, dock inte vid den nuvarande åldern, utan när hon var 19 och precis hade fått Anna & Kira, jag var SÄKER på att det var min mamma med 19 år på ryggen.

Fattar ni hur sjukt det var att få syn på sin 19 åriga mamma? Och det sjuka var att jag inte alls stannade upp och tänkte "men HEY det där är min 19åriga mamma" utan det var precis som om jag bara acceptera det faktum att min lilla mamma hade blivit ca 20 år yngre..

slutsats: tröttheten växer = dax för varmt bad & franska pasé composé
tack för mig, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback