090127

Igår var jag hemma från skolan, idag har jag nya krafter, mycket tack vare min hallonhostmedecin, ganska jätteäcklig, jag föredrar Quilla (lakritssmak) jag tror den heter något sånt.

Idag har jag bruna kläder, jag har skor som är farmors gamla, senast jag testade dom var dom både för små och för höga, nu när jag testade dom imorse var dom för låga och lagom stora, underligt vad världen förändras hela tiden...

Min morgon började med en 3kvarts lång diskussion om israels ockupation av palestina, jag kunde knappt höra mig själv prata, min hosta hostade på och hostmedecinen hade inte ställt in sig.. Men jag kämpade på och det var en ganska bra diskussion (för övrigt var det min låtsaspappa jag höll den med) och jag vann (såklart)

aja puss på er alla och på mina för låga farmorskor.


klänningen är virkad och jag hoppas man inte ser att den är från gina..
visst är skorna fab?

Kommentarer
Postat av: Diana

snyggt !

2009-01-31 @ 16:30:10
URL: http://BlackAngeel.skyrock.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback