090126

Idag är det en helt vanlig måndag, jag ligger dock sjuk och idag är det styrelsemöte, jag måste dit, annars blir det dåligt!

Jag är nyss hemmkommen från vår DÅK, besluten var nästan helt perfekta och jag är väldigt nöjd, synd bara att jag inte kom med i valberedningen, men då får man se till att jobba mer inom klubben!

Och sen har jag gått på trenden om att skriva 10 sanningar om sig själv:

1. Ibland går jag och nynnar på hannah montana (hur hon nu stavar det)
2. jag sover på en kudde med två pandor på. popjefel som jag är.. eeh not.
3. visar mig VÄLDIGT sällan utan smink, det har bara blivit så.. :(
4. NYTT MEDDELANDE: jag är veg IGEN efter en ganska väldigt äcklig video igår. får se om jag klarar ett och ett halvt år    igen, jag ska kämpa!
5. fastnar för såpor så som BB och Paradise Hotel väldigt lätt (det är så kul haha)
6. När jag gick i 6:an ville jag bli kallad Willan eller Willy (OBS med W, komigen haha)
7. när jag satt mig vid the sims kan det ta 4 timmar innan jag lämnar datorn.
8. kan inte sova om jag inte är lagom torr om mina händer
9. ibland rusar jag till mitt rum efter att jag inbillat mig att någon går på ovanvåningen (ebba,hanna,hedvig,elin med flera känner tanten fy fän)
10. Jag ser mig som lika mycket svensk som finsk, även om jag aldrig bott i Finland och bara kan ett par enstaka ord, ganska konstigt..

såhär koool är jag idag:




Kommentarer
Postat av: hedvig

aaahh"" har du cam som bakgrundsbild??

2009-01-26 @ 19:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback