VAFAN HAR HÄNT?!!?

Okej anonym frågade om jag skulle på Bob Hund, och JA! det är klart! Jag älskar de!
Men jag tittade nyligen in på mejeriets hemsida, DÄR ÄR SÅ JÄVLA BRA BAND!

jag hade bara sett anna, hello saferide och bob hund som jag ville gå på, nu har Veronica Maggio, Sahara Hotnights (har lyssnat på de sen jag var 4, kool_kid_94), Mando Diao, Frida Hyvönen kommit till
FAN varför har man INGA pengar?

okej jag prioriterar bort :

Maggio (har sett)
Mando Diao (har sett- MEN vill VERKLIGEN se igen)
Frida (kommer till arvika eller om det var hultan, jag ska dit i alla fall.)
Sahara Hotnights (har sett de ca 4-5 ggr)


Ikväll är det tjejträff, Julia kommer vara där, JAG LÄNGTAR !! jag har saknat Julia jättemycket!!! hoppas det blir lite bilder ;)

hadet!



Lovisa fixade mitt hår. ser det slitet ut efter ca ett halvår i dreads?

Kommentarer
Postat av: kira

sååå söt du är!! ps snygg klänning!

2009-02-06 @ 17:28:35
Postat av: Anonym

du är jäääääääääääätte snygg :D

(tolka inte fel )

2009-02-06 @ 19:04:09
Postat av: julia

har saknat dig med!!!!!!! träffas igen snart är ett måste

2009-02-07 @ 00:29:23
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/
Postat av: elsa

behöver du pengar så kan du ju skaffa ett jobb, tillexempel.

2009-02-07 @ 23:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback