Rysk Roulette är inte detsamma utan en pistol


visst är hon ball?
erkänn bara att ni älskar henne!

Jag menar, när jag inte visste vem hon var och inte visste hurdan hon var så hatade jag hela hon, hennes musik var bara ett ändlöst plågande vid mina trummhinnor, men vid min lunchpause idag insåg jag att verkligen gillar tjejen med svart blizt målad över halva fejjan, hon är cool. Och texterna är trots allt inte SÅÅÅÅÅÅÅ hemska som jag tyckte innan, jag menar, "Rysk Roulette är inte detsamma utan en pistol" det är på någotvist. fint.

jag gillar henne. och det skadar ju inte att hon gjorde en superbra intervju med en gaytidning. kommer ej ihåg namnet!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack så mycket, kul att höra. =0)



Lady Gaga´s låt "poker face" är grymt skön. Love it. =0P

2009-02-12 @ 10:21:17
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: NOOOOOOOOOO

INTE LADY GAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-12 @ 20:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback