Praorapport mm

Hej hej allihopa, jag var ju som sagt och praoade igår, på Café Ariman i Lund, det var faktiskt ganska skönt, kanske inte KUL men det var mysigt och DEFINITIVT roligare än skola. Mitt schema var till 4 men jag fick gå halv 3 eftersom det fanns en praktikant till, så det var ju inte helt fel heller.

Efter dagen i Lund stack jag hem och käkade pizza (hann inte göra något annat) och sedan blev det tåg till Malmö och vidare till Ung Vänsters Exp. Mötet gick bra, men jag var extremt trött, jag höll till och med på att somna på bussen dit, inte okej.

MEN idag, idag blir en väldigt lugn dag, jag har inget särsklit inplanerat, eller jo, att ringa medlemmar från Ung Vänster om vårdriven, men det tar kanske högst en timme.

ha det bra!

p.s Anonym skrev att han/hon kan hälsa på mig på ariman, eeh, jaa gör du det, är det hanna? men gör vad du vill.

Kommentarer
Postat av: maja

fan, nej det var maja

2009-02-10 @ 16:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback