menssnackeT

fan i helvetet.

jag är sur, jag har INTE mens!

Sitter såhär vid 11-tiden och kollar igenom  bloglovin´ och jag blir så oerhört sur. eller inte egentligen jag blir mest fylld med frågetecken.. VARFÖR skriver alla, (ja ink. kissie) att de är sur, NATURLIGTVIS p.g.a mens, men vafan

är det bara jag som totalt skiter i om kissie har mens? Möjligtvis att NÅGON tycker det är kul att läsa om att hon är förbannad, men ärligt talat, vem fan bryr sig om hon är sur P.G.A mens?!?!?!? inte jag.

alla snackar mens, och javisst det är väl bra, men ska man inte kunna vara sur UTAN allt jävla menssnack? jag vill i alla fall inte höra "PMSVARNING" när jag blir irriterad

what do you think?

oki detta blev ganska jätteflum
men alliansen vill ju ha kärnkraft, vart är världen påväg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback