lov

alltså helvete.
jag har lov, jag fryser för att någon där uppe som verkligen inte gillar mig har bestämt sig för att Skåneland ska vara täckt av snö, inte rättvist. Kom nyss hem. Folk åkte pulka på st: hans backar och var allmänt idioter.

Ja som sagt det är lov, det har varit hyfsat okej, lovet alltså. Synd att klaga.

Jag äter nu vid 10-11 tiden toast och bläddrar igenom alla dom 580 inlägg som jag lyckats samla på mig på kära bloglovin.

känn peppen!


detta är Ebba för en dryg vecka sedan. Hon var fin. Jag saknar henne och hedvig och maja .

Kommentarer
Postat av: ebba

åhåhåhå i miss u hunnyyyyy

jag är på en bar i france och hedvig sitter brevid hehehehehe vi är datanördarna. FAST bdb funkar inte. cut cut. kommer hem på lördag kväll wöööhöö.

2009-02-19 @ 20:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback