GIRLPOWER är för töntar, det heter FEMINISM

HEJ MARIA JAG ÄLSKAR DIG MEN DU ÄR SÄR

jag gillar verkligen att du kommenterar min BLOGG om att jag är självisk och ego typ, hahahahhhahaha du har inte träffat mig, så ja jag skulle vilja att parasiter äter din magsäck inifrån och att du börjar blöda näsblod så att du inte längra har blod som syresätter din såkallade "hjärna" som antagligen bara består av luft.

På min blogg gör jag allt för att verka som den där coola tjejen som inte tar någon skit och som har världens bästa självförtroende, som du tydligen tycker är en dålig egenskap, jag dock tycker att genom att inte vara den där tjejen som säger "åh men mina läppar är för små" eller "min mage är för platt" eller vad man nu har problem med här i livet, jag tycker att det är min plikt som feminist att inte ta någon skit , för jag gillar mitt utseende, om du nu tycker det är en skam, och en så förskräcklig synd, sorry dude, då kanske inte du är min perfekta läsare, och jag är nog inte den mest perfekta bloggen för dina behov.

förlåt.

men om jag tycker jag är snygg skriver jag det, om jag inte tycker det så skriver jag inte

"men GYYYYYYUUUUYYYUUUDDD jag är såå FYUUYYUYL!!!" för det är inte jag. mina vänner vet vad jag tycker om min kropp och mitt utseende, de vet vad jag har varit med om. Det vet inte du Maria!!!!

p.s min mage är så stor. jag mår så dåligt. stackars mig. ingen gillar mig. inga killar vill ha mig. vad fula öron jag har.

Kommentarer
Postat av: Maria

Herregud, du har verkligen missförstått och överreagerar. Jag menar absolut inte att det är dåligt med bra självförtroende. Grejen var att jag var allmänt sur och(tragiskt att jag erskänner)faktist är lite smått avunsjuk på ditt utseende.

Men det visar ju faktist att du tar åt dig ganska mkt eftersom du orkar skriva ett helt blogg-inlägg om hur parasiter ska käka upp mig bland annat. Men sorry så mkt jag ska inte irritera dig mer.

2009-02-27 @ 16:13:09
Postat av: johanna

haha du äger vilma.

2009-02-27 @ 19:41:01
URL: http://joohani.blogg.se/
Postat av: elin

fuck maria.

du är snygg.

2009-02-27 @ 20:34:16
URL: http://omenflicka.blogg.se/
Postat av: :O

Joo killar vi ha dig, du är snygg ;)

2009-02-28 @ 00:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback