För två dagar sen blev det sent

Jag hade först skola till halv 3 , efter det var det årsmöte för Ung Vänster Lund och jag blev tydligen vald till styrelseledamot igen, "och jag är sååå glad för det" jag hann tyvär inte stanna tills vi valdes, jag var tvungen att SPRINGA i mina klackar (och ja, det är BARA mitt fel. jag är dum i huvee) men i alla fall så kom jag så småningom fram till mejeriet där Musik Direkt hölls , 5 st grabbar frå fladden skulle spela, de vann tyvär inte, det var kul att se alla, och ni var jättebra Dirty Sally!

bilderna suger ganska mycket. men vafan det gör "emelie fotograf´s" bilder också..

ta inte mina bilder utan att fråga.

























Kommentarer
Postat av: maja!

HEJ VILMAAA, kan du skicka mig någon liten bild, eller får jag ta härifrån? :D

pussiluss!

2009-02-04 @ 14:45:00
Postat av: Almaa Qlara

asså din blogg är skit snygg! jag nästan trillar av stolen! haha skojaa men vad var det för konsert? :D

2009-02-04 @ 16:33:38
URL: http://greenpeace.blogg.se/
Postat av: VEM TRORU

haha jag älskar holmernärhanspelartrummor-minen.

hahaha. och dra upp linnet, hun <33<3<3

2009-02-04 @ 16:40:54
Postat av: Agnes

coola bilder, du ska veta att då och då kollar jag din blogg, bra faktiskt.

Och dessutom, kan Erik Dahlin sjunga? :P

Kram

2009-02-04 @ 17:54:01
URL: http://agnesjarfjord.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback