Ebba här! Anarki!! <3<3

igår var en fin kväll. Jag och ebba, hanna och hedvig var först hos ebba, där var det lite dålig stäming, sen åkte jag och Ebba hem till mig och vi lekte anarkister och sprang runt i kängor och svarta kläder (dock var Ebba en ganska jättemisslyckad anarkotjej, hon var mer en miljömupp med ylletröja) och sen sprang vi runt och gjorde Hjärup allmänt osäkert.Vi spelade in 3 filmer, de kommer KANSKE upp här någon gåg när mitt moviemaker bestämt sig för att fungera.

hare bra! kanin bra!

idag ska jag fotografera jättemycket.

Kommentarer
Postat av: Plastnisse

Kungen lägger ju ut sina videos på nätet – och det var ju inte mycket spontanitet eller kula infall i hans video. Nu vill vi istället se hur anarkotjejerna kan liva upp Hjärup

2009-03-01 @ 07:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback