Dagen efter Håkan

Åh nu ska jag allt berätta för er små barn, min morgon/dag/kväll/natt tillbringade jag tillsammans med människor jag tycker om. Allt var ganska fint,
Började köa till popguden. Och jag, hanna och elin var såklart längst fram, längst fram av alla! Klockan var då runt 9.
Efter några timmars väntan kom till slut en söndersovd kille med hatt och vitt linne, han sa att han sovit i bussen och så fick alla en kram. Sen passa han på att smita till hemköp (såklart)

Kvällen var lixom typ asså lixom bäst. Och fint vare, trots den långa väntan, slog såklart ojämställdheten till och killar som väntat i 5 minuter trängde sig förbi alla popungar med klittejajmband och guwldtiajoj.

Vi är inte sådanna som i slutet får varandra!

puss


Kommentarer
Postat av: olga

det var väldigt fint och värt köandet.

härligt! men de där killarna som väntat 5 min fick man ju liite damp på. fan. men ja.

fin dag iallafall!!!!! :*

2008-10-04 @ 23:31:43
URL: http://oceaner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback