Elin fyllde år igår.. bilder mm

  
Vi sjunger för grisen!                                                      Igår piercade Elin sig i läppen!

 
Släktkalas                                                                                                                     Vera

 
Sigge                                                          Syster Kira


Igår var det släktkalas för att fira Elin, hon fyllde 15 och jag gav henne en jättedryg present, som present av hennes moder och fader fick hon pierca sig i läppen!

GRATTIS ELIN!

Efter kalaset umgicks vi med folk och sedan yrade vi runt i LUND , ja i LUND och kunde inte hitta till stationen, vi gick åt motsatt håll än vart vi skulle, så vi kom till det ockuperade huset "smultronstället" och bad om hjälp, där en kille sa att vi skulle åt ett håll, men sedan lyssnade vi inte på honom utan fortsatte att gå åt det håll vi trodde det var på, och då kom vi rätt, alltså vi hade gått i en cirkel och efter ca 1 timme av skoskav och andra besvär, så hittade vi stationen, köpte en milkshake och satte oss och väntade...

Nu, idag känner jag mig väldigt trött, och jag har en enorm resfeber.. AAAAH men jag lovar att det kommer lite bilder från Paris och så!

Ciao (måste ju börja vänja mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback