Tisdag morgon

Byxorna är strech och jag är mys-klädd

Jag glömde att det var tisdag. Jag ställde larmet på 6. Och jg skulle upp 9. Och nu är det försent att gå och lägga sig. För jag har sminkat mig och såå.

HAHA dålig början på hela denna dagen och så.

Jag sitter och tänker på alla som jag känner och hur fina vänner jag har. Hanna är sjukt sjukt sjukt saknad, du måste vara sjuk

men inte för att du inte kan se ett fucking löv, DU LÄMNADE DET LJUVA SKÅÅÅONE! :O puz i alla fall. alla saknar dig!

Sitter och smuttar på vatten-a-la-kakao som mamma typ fått av en kompis på jobbet (hm. jag misstänker andra saker)
I alla fall så var ju mina omdömen bra, och ibland kommer jag på mig själv med att sitta oh le för att jag är så duktig.

kyzzar och puzzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback