Tisdag kväll

 
                                                                         
 Hej hej
Idag i skolan vart det som vanligt och det har faktiskt varit ganska bra, trots lite dåliga saker innan skolan.
Efter skolan snabbade jag mig till tåget och försökte verkligen planera vad jag skulle köpa, hur mycket jag skulle ha kvar och vad jag borde skippa att köpa.

Jag träffade Ebba vid tiger och sedan gick vi runt lite i affärer och så
Jag köpte bland annat:
En ring till örat
Örhängen (runda ringar)
Kjol- den högra för något inlägg sedan
En cardigan (svart)
En hårddisk 250 GB
Foundation och Puder

Så jag har bara 150 kvar för resten av månaden. Men det gör inget för lyckan är stor ändå. JAG HAR PUDER!

puzz på ebba och på alla andra!


Kommentarer
Postat av: ebba

puzzzzzz

2008-10-21 @ 19:15:25
URL: http://littlegarden.blogg.se/
Postat av: elin

hej jag heter elin och jag tycker inte vilma ska klaga för jag har nämnligen 20 kronor att leva på resten av månaden.



och idag fyller jag år.

h3h3h3h3h3



PUSS AJ LÖFF YEU VILMÄZZZ <3

2008-10-23 @ 21:56:19
URL: http://omenflicka.blogg.se/
Postat av: Linnsejj (på bdb)

Grymt fin kjol avis

herregud i himelen säger jag bara

superfiin ! :D

2008-10-24 @ 15:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback