Söndag3n 5/10-08

Hanna Urich är en av de finaste jag vet.
Jag älskar hanna.

Det var i alla fall en början.

Helgen har varit chill och inget dåligt.
Fredagen: Tänkte att jag skulle pierca naveln, men eftersom jag bara kunde fixa fram 200:- så hade jag ej råd. Och, NEJ jag tänker inte göra det själv. Så det fick bli hål i örat (brosket) Kändes inte. Inte då. men NUUUU... usch.

Lördagen: film hos elin, sedan in till Lund för att sedan vandra mot hannas hus, jag och hon. En fin kväll, en fin hanna.

Söndagen: Desperata hemmafruar och sedan en kvick språngmarch med för små skor = skavsår.
Min kreativitet satt fast i fingrarna, så boken jag tänkte börja på idag blev en mening. Jag skaaaaaaa försöka skriva klart den. För min idé är ganska bra... tror jag..
Hösten är för snabb, jag hinner inte vänja mig vid temperaturen!
Helgerna är för snabba, jag hinner inte vänja mig vid tiderna.

Sen måste jag skriva lite om min tågresa från Lund till Hjärup.
Jag råka slå mig ned brevid tre tysta flickor. När jag tittar på dem ser jag att flickorna är emo´s . Och jag glor surt på dem-
PLÖTSLIGT börjar dem shoa och shimma och skrika och ha sig (med risk för att låta som din mamma skriver jag detta) Och jag står inte UT! Dem är såååå jobbiga. Sedan börjar dem snacka om fjortisar. Och jag menar, tågresan tar 4 min. Men jag tror dem hinner snacka sig igenom 10 minuters snack på den tiden, ALLT handlar om fjortisar, emo´´sarna är LIXOM 10-12 år! De ska inte veta vad en fjortis är (vilket jag inte heller tror att dem visste) I alla fall. De störde mig. Och jag vet jag är dryg. men hallå,

hur alternativ är man när man skär sig?
hur alternativ är man när man bär rosa/svarta tyllkjolar och har 10 liter flytande kajal?
hur alternativ är man när man snackar om systemkameror?

PALLA ALLA EMO´s- och ni får tolka detta hur ni vill. Och ni vet ju vad NI tycker är emo´s och jag vad jag tycker.

sen är det SÅÅÅ förra året att vara nasse. PASSé!!!!



Kommentarer
Postat av: hana

JAG ÄLSKAR DEJ DARLINNGGGGG <<3<3<3 hatar emozz

2008-10-06 @ 18:28:08
URL: http://peggyo.blogg.se/
Postat av: h

orkar inte folk över huvudtaget som tror de är alternativa. det är dryyyygt

2008-10-07 @ 18:34:25
URL: http://kaosens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback