Söndag morgon

Hej hej allihop!
Helgen har varit trevlig, mamma är lite synskadad tror jag, hon såg mitt öra igår! Och jag har haft det i 2 veckor nu. Fast å andra sidan har jag nästan bara varit hos min fader, veckan har varit väldigt dryg dock men det gör inte så mycket, för snart är det lov här nere i det ljuva skåååoune!

Jag och mamma var i Paris i november 2007 , nu ska vi åka dit igen, fast denna gången hänger Niels och Viktor också med, det kommer nog bli trevligt tror jag! Jag hoppas jag får chans att prata lite franska också, förra gången vi var i Paris trodde en kvinna på en resturang att vi var fransyskor, eftersom vi sa "bonjour" jättebra och så , GANSKA FETT!

Just nu ligger mamma (som alltid) i soffan och denna gången har hon satt på en smörig fransk film om typ en handikappad......

hmm.

mitt liv är så intressant!

nu ska jag  typ käka, för jag är UTSVULTEN (bokstavligt talat) Får väl ta och röra ihop två varma mackor och varm oboy, nu när det är höst och så.

MUSIKTIPS:
1.Ballad of Chasey Lane - bloodhound gang
2.Let her go- Miss li
3.Heart of glass-Blondie

puss loverz!

p.s JAG HAR STÄDAT MITT RUM:
 



p.s 2: DET ÄR SNYGGARE IRL!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback