Paris dag 3

Hej hej, dag 3 nu då!
Paris är fortfarande världens vackraste stad, poetisk stämmer ju dock lagom mycket,
vi gick egenom Pigalle, vid moulain rouge , jag vet inte riktigt hur många porrbilder och sex-shopar jag gick igenom men det var ju en del....

Idag (dag 3) ska jag och mamma på en egen liten tripp, vi ska åka till monmartre och sedan ska vi till e´n kyrkogård som vi var på förra året, den där Piaf med flera är begravda . Det ska bli mysigt, imorgon ska jag och mamma åka til varsaille på morgonen , och jag vet inte riktigt vad vi ska göra på kvällen, men imorgon är ju sista dagen vi kan göra någonting, så vi får väl hitta på något hoppas jag!

Föresten  kläderna i Paris är inte alls som jag föreställde mig, förra gången tror jag inte jag registrerade vad folk bar på sina kroppar, men nu när man gör det, USCH tanterna har INTE fina kläder, typ paljetter, lila, FULA pälsar (jag vill ha en snygg- MEN det är annorlunda, då ska de vara snygga!)

Ungdomarna har väl ganska normala kläder, bortsett från typ alla magtröjor man sett...

Nej nu ska jag ta och lägga ihop , PUZZ
jag kommer hem snart! och då kan man träffa mig igen!

loverz, ha det beezzt!



Kommentarer
Postat av: kira

Mycket nice picture!

2008-11-10 @ 12:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback