Onsdag morgon


  <--VILL HA!!
Snittet på desse två veckor har varit runt 50 läsare. Ganska cooooolt hu?!
I alla fall, snart sticker jag till skolan, ska väl ta och ha följe med Myrna om hon kommer i tid, för en gångs skull. Vår första lektion är gympa, jag är lix inte alls på att hoppa runt nu på morgonen, vad är grejen med gympalärare btw, det är alltid så

ENERGISKA!

Efter skolan ska jag plugga,plugga,plugga och sitta på tåget och lyssna på "shoreline" med broder daniel på väg hem till kalla Örtofta.

Känner på mig att det kommer bli en bra dag, och jag rekomenderar verkligen foundationen jag köpte, och pudret, jag blev förvånans värt glad och lycklig över sakerna jag köpte igår, Kjolen satt också ganska bra så jag behöver inte fixa till den ens!

puz nu ska jag packa väskan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback