Onsdag kväll

 HOHO denna bilden hittade jag idag (från tåget mot Beijing från Ulanbataar)

Hej hej
Idag har varit en skumt skum dag, jag blev instängd på toa. Men de fick vad de förtjänade

Efter skolan tog jag som sagt tåget mot min fader, åkte ett sånt nytt och glammigt tåg. Jag lyssnade på Trouble med Coldplay och njöt av höstfärgerna!

Nu har jag jobbat konstant med atomer och protoner och neutroner och bla bla bla sen 3 (det vill säga 3 och en halv timme) Och jag har 7 sidor kvar att gå igenom och fatta tills på fredag. Sedan har jag även Hemkunskap, okej? kanske ni säger! Jaaaa det är sant, vi får LÄXOR på att kunna baka och jada jada..

Men men, kvällen är ej slut, nu ska jag ta och göra mig en blåbärs smoothie med vanilj tuch!

Innehåller :
frysta blåbär
vanilj yogurt
mjölk
vaniljglass
blåbärssoppa
socker

Världens lättaste, bara att mixa ihop.

puz loverz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback