Morgon

Hej, jag tar mig tid att skriva. Och då kan ni ju ta er tid att kommentera :) på bilddagboken med, ofc!

Igår var jag hemma hos pappa, det var mysigt, jag sköt med min luftpistol, 3 skott i mitten, av tio och resten var på allt förutom där dem skulle vara! Oj, jag kom på att det låter sjukt mycket som om jag är värsta kopian av killen i Finland, vi kanske är släkt? Min mammas släkt är ju därifrån och så...

Idag ska jag släpa mig till skolan..Jag slutar halv 4 och då blir det väl till att baka något, rulltårta kanske? Och sedan tror jag att jag ska försöka lära mig notläxan på min gitarr (och det lät bara geekie)

Än en gång måste jag tipsa er:
www.hanapee.blogg.se!!!!!!!!!

Ciao. Nu ska jag sminka mig

DAGENS MUSIKTIPS
1.håkan hellström- ramlar
2.Bob dylan- lay lady lay
3.Marit begman- no party? Heter den det :S haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback