Måndag morgon

Nu är klockan 07.24 när jag börjar skriva.
Helgen har varit underbar. Förutom allt dumt.

På fredagen var vi och tittade på film hos ebba....... GRATTIS HEDVIG!
På lördagen var jag, hanna och elin hemma hos elin och tittade på ännu mer fiilm.......

Resten berättar jag för de som känner mig. SÅDESÅ.

men över lag har det varit en bra helg.
INTE bra att jag har ont i huvudet . Jag pallar inte ha franskaprov på torsdag. FAN

"men det gör inget" - eller hur elin?

Elin, Hanna, Ebba och Hedvig är så fiiiiina <3333 de gjorde min helg!

DAGENS MUSIKTIPS
1.Sun is shining - Bob Marley
2.Helgen v. 48 - Bob hund
3.I'm Sorry Shirley - Timo Räisänen

Kommentarer
Postat av: Elin

DET GÖÖÖÖR INGET.

jag älskar dig i vilket fall <3

2008-10-16 @ 15:54:35
URL: http://omenflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback