Måndag morgon

 

Kjol: Indiska 99.50:-

Hej hej!
Jag gillar inte måndagar, men jag hatar de inte heller. Det är ändå ganska chill för efter att man slutar så vet man: okej nu ska jag till Ung vänster och sen kan jag sova till 9 för jag börjar 20 över 10 på tisdagar! Det är ganska bra eftersom på tisdagar går vi till halv 4, och då brukar hjärnan vara så trött!

Nu såhär innan skolan sitter jag i mina pumatofflor och sockor och dricker varm oboy.

Jag unnade mig att gå upp lite lite senare idag så att jag kunde riktigt vila ut, får se om det lönade sig idag i skolan..

DAGENS MUSIKTIPS:
Hon har ett sätt- Jacob Hellman
Beg, Steal or Borrow- Babyshambles
I´m sorry shirley-Timo Räisänen

puss lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback