Måndag efter skolan



Usch jag har lixom känt mig yr hela dagen, för lite blodsocker. Jag har nog tagit in 40 % av allt jag hörde.. Jag har inte varit så värst fokoserad tror jag. Och jag är less på världen och på alla jävla äckliga killar.

häng er

Men jag borde vara glad. Antar jag.. Nej jag tror inte ens jag borde det. NI SUGER ALLA SUGER BLÖHÖÖÖ

Eftersom jag har prov i franska på torsdag ska jag nog ta och göra lite av arbetet idag.. får se
Och sedan ska jag vara grym och faktiskt gå på mötet! Jag borde skriva allt vi pratar om faktiskt, men jag orkar inte. jag är så himla trött.

Hela dagen har jag varit som en säckpotatis.

puss.
ung vänster äger,

Kommentarer
Postat av: Olga

du är fin som fan<3

2008-10-14 @ 21:00:10
URL: http://oceaner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback