Hämden är INTE ljuv



Jag har dåligt samvete, de som vet vet!
I alla fall har jag gått och klagat över mitt ben HELA dagen , jag har ont i:
-allt i benen, låren, höfterna!

Jag måste se väldigt väldigt rolig ut!

Idag blir det ingen gitarr, det är ganska skönt, för jag känner att jag måste packa, nu är det ju bara 3 dagar kvar tills jag far till Paris. Jag ska fota en massa, så jag hoppas det kommer upp bilder så småning om, fortfarande en del kvar att fixa kring bilderna från Kina, men jag känner såhär:

mitt rum är städat och jag är städad = min data är städad!

Jag ska nog fixa lite så att inte gamla mobilbilder från 2006 är på hårddisken.

Eftersom jag inte ska på gitarren ska jag fixa så att nassarna inte syns i hjärup. Och sedan ska jag plugga inför kemin och hemkunskapen. Jag har massa godis, massa täcken, massa mjuka skor,massa varm "choklad" (vatten blandat med pulver), och jag känner mig redo att ta mig an läxorna!

puz loverzzzzzzzz
(van morrison är en gud, min gud- BABYSHAMBLES har snott riff.....på hmm Brown Eyed Girl !!!!! LYSSNA (och sedan på "love you but your green" av Babyshambles!!!!

FÅR det vara så lika?
Nu blev jag lite sur.. men men. världen är fin
jag är dålig

Kommentarer
Postat av: ELIN

JAG FÖRBJUDER DIG ATT ÅKA TILL PARIS!!!!!!!!!!

:(((((((((

2008-10-23 @ 21:58:54
URL: http://omenflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback