FJUUM

Hej. Idag har varit en "händelserik dag" för en tönt, för mig har det inte hänt någonting..
I alla fall: Här kommer lite bilder på kattungarna (ca 2 veckor) Sen slog det mig, att 19 katter är ganska mycket ändå!

OCH JUSTE kvinnoideal och ätstörningar var SÅÅÅÅÅÅ last week.. PALLA. alla tidningar och tv-program får mig att spy (av spykänslor- och INTE av "åh jag är sååååå tjock")

heywhatdoyousayjohnny.wordpress.com <3<3<3 JAAAA, jag SKA bli kompis med dig mannen, när du visar dig!

Idag har jag varit i skolan, franskan gick bra- inte skriftligt
Och so:n gick typ. dåligt. haha. men hallå när jag är 20 och jobbar (förhoppningsvis med fotografi) har jag nytta av att veta hur tjock jordsskorpan är? Eller jag kanske har nytta av att veta när jorden puffade upp från en liten cell? NEJ jag behöver ingen jävla lära om VULKANER åh. sånt gör mig arg, lixom tuggumi utan smak, och inställda tåg, och gammalt te som står kvar på mitt rum.

irriterande

DAGENS MUSIKTIPS:
1.Je ne t´aime plus- Manu Chao
2.The happy sinner- Miss li
3.Highschool stalker- Hello saferide

Jag och Diablo (dock har han fler namn)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback