Dagens:

Halv 8 var jag hos tandläkaren, de skulle täppa till min rotfyllning (jag hade en inflamation, INTE hål)
Det tog 20 minuter, sedan åkte jag hem och sov i 3 timmar. Ni vet känslan av att inte veta hur mycket klockan är, det tog 30 minuter för mig att fatta att klockan var 10 på morgonen!

Snart ska jag väl ta och sminka mig, och sedan ska jag in till Lund och fika med Benjamin, och vid 4 ska jag fika med Karin, det ska bli så kul att träffa Karin, det var länge sedan, och hon har svart hår nu ju! *emocutttt*, nej, det är jättefint!

Morgonsol, te och kallt, filt och radio. Jag har fortfarande inte vaknat!

Och juste! Jag ska ta lite bilder idag på kläder TROR jag, så jag gör en liten "klipphängare". De kommer nog upp någon gång i veckan

Och om det är någon som är grym på att göra presar, fine för mig va!

Sedan ska jag börja tipsa om 3 låtar som är värda att lyssna på i slutet av varje inlägg, och jag kommer inte heller skriva på min bilddagbok längre om jag laddat upp, så ni får ha lite kolla!

1. Sort it out- Caesar´s palace
2. All I need is you- Miss li
3. F**k forever- Babyshambles

ha det finfint! /vilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback