7 oktober-snabbizz

Hej, Jag ska inte skriva så långt, min låtsasbror fyller år, ska väl ta och fira honom, och jag antar att jag ska lägga in lite bilder sedan.. Han fyller gammal och jag har ingen present!!!!! SÅ jag tror jag löser det genom att sticka in med lite pengar till mina systrar..

Jag har nästan INGA planer inför helgen, pappas helg, så jag tror det blir till att vara hemma stora delar av tiden, men om någon har lust att planera in moi är det helt OK!

På lördag ska jag:
Ut och fota klockan 7 på morgonen, bilderna kommer antagligen upp på bilddagboken.. (kanske att Morris kommer med?)
Sedan ska jag nog med Hanna och Elin och fota på st. Lars , det kommer bli finfint, en finfin dag!

Dagens låtar:
1.Lovely Rita meter maid- the beatles
2.Elviras vals- Carl-Johan Vallgren
3.Raketmaskinen- Bob hund

ps. JAG SKA TILL PARIS PÅ LOVET- v.44 OCH DET KOMMER ÄGA!
ps2. jag vet att ni är avundsjuka
ps3. FAN, jag vill till sthm, BAIZ, förlåt elin, men jag vet att ni kommer ha askul i GTB !! :O avundsjuk!

(här kommer vara bilder snart)

Kommentarer
Postat av: hana

HEJ VILMUTTA VI ÄR COOLA SOM SITTER PÅ INTERNÄTET TIO I ÅTTA PÅ MORRONEN!!!!

2008-10-09 @ 07:48:46
URL: http://peggyo.blogg.se/
Postat av: Elin

OKEJ JAG KOMMER SAKNA SÖNDER MIG EFTER DIG DITT CP :((

det blir inget gbg heller.

ska du vara borta exakt HELA lovet? :((((((((((( <////////3

2008-10-16 @ 16:00:45
URL: http://omenflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback