Volanger

Jag är kluven till modet med volanger, jag menar, vissa plag är sjukt snygga i volanger, men känns inte hela grejen med volanger lite väl som kläderna man gick runt med i 6:an? Eller i mitt fall hade jag i alla fall jättemycket volanger och allt skulle vara i lager på lager, men jag vet inte, jag tycker verkligen volanger kan vara riktigt skabbigt,

Jag tycker att man borde tänka innan man käper kläder med volanger helt seriöst, jag såg att Engla´s showroom hade lagt upp en bild på en rosa klänning med volanger, jag höll på att spy, förlåt, men usch , vad hemskt!

Djurmönster då? Ja, jag tycker om djurmönster, fakepäls och så, det är ganska snyggt, men samtidigt kan det bli för mycket av det goda, t.ex tycker jag att jackor som är "päls" hela biten är ganska fula. däremot tycker jag att om man har en kappa som man har möjlighet att sätta på en "päls"krage så tycker jag att det kan vara riktigt fint! Men allt handlar om att inte ha för mycket, stilrent , och sedan tycker jag att de här starka färgerna, som är 80-tal lixom, nej, jag gillar det inte riktigt, kan vara snyggt ibland, som det mesta, men NEJ! helt klart en ris!

HÄR ÄR ETT BRA EXEMPEL PÅ DÅLIGA EXEMPEL
hemska visst? (och 4:e plagget-kjolen är ej midjekjol, annars hade den varit okej)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback