Torsdag kväll2

Hejhopp. Mina läxor ligger och skräpar, jag är så otroligt dum, nu blir det ju bara så att jag måste upp tidigt och öva på läxorna, JIPPIE

Mamma kom just hem från sjukhuset, jag borde verkligen åka dit och häsa på!

Imorgon ska jag åka hem till pappa, han och jag, hemma i väggarp, någonstans i ingenstans, jag och pappa i väggarp, KUL KUL, jag ska skjuta en massa med luftpistolen som legat och skräpat i ett år, nej nu ska jag bli mästare!


sen tycker jag det är så dumt att banta, SLUTA BANTA , KÖP FANTA!!!!!!!

hihi

och mitt tangentbord hackar det är så himla störigt, ååh.

puzz loverzzz

DAGENS MUSIKTIPS:
lovely rita meter maid- the beatles
seaside- the kooks
put your record on- Corinne Bailey Rae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback