tjoho bilder och sånt..

Helgen var finfin, behövde verkligen en sådan helg som denna, det som är det jobbiga är att jag är sjuk, snuvig och igårkväll hade jag feber, och lite feber imorse med. Så jag stannar hemma från skolan, men jag klarade allt av att cykla och hämta en bok i skåpet, JAG var tvungen att skjtsa myrna, hon är fan aldrig i tid, och eftersom det är frost här nere så hade naturligt vis min plingplonga frostat igen, så jag var tvungen att skjutsa Myrna i 3:an OCH JA det är jobbigt, JOBBIGT, speciellt när man är sjuk..

I alla fall, nu tänkte jag lägga in lite bilder och så. jag, myrna, julia, ferlicia och maja var och såg timbuktu på torsdagen förra veckan, det var underbart, han, damn och tingsek var bästilibäst, och jag hoppas de gör något liknande tillsammans igen, det var urskönt!

I fredags var jag, elin och hanna hos emily för att fira tanja som fyllde 17 GRATTIS till en underbart söt tjej,
innan vi åkte dit tog jag och elin MASSA bilder på oss, och då menar jag MASSA så här läggs väl upp några sånna med...

 
 
   
 

Kommentarer
Postat av: maja

NAIIIIIIIIIIIIIIIIIZ. (ja jag läser din blogg typ då och då)

och jag ser ut som ett MONGO. :D:D:D:D:D:D:D::D:DD:D:D:D:

2008-11-17 @ 14:31:36
Postat av: ELIN

HAHAHHAHAHAHAHHAHAH ALLTSÅ HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH JAG DÖR :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

ALLTSÅ HAHAHHA DEN RÖDA HAHAHAHHAHAHAH



JAG ÄLSKAR DIG



du måste skicka bilderna sen :D:D

2008-11-17 @ 15:22:15
URL: http://omenflicka.blogg.se/
Postat av: Kira

Fan fan och fan att jag missade mina favvokillar!!!

Jag diggar din blogg lille plutt! you got to help me soon! OK! Puss på dig

2008-11-17 @ 22:43:39
URL: http://kirab.blogg.se/
Postat av: julia

ååh jag märkte aldrig att du tog foto på timbuktu ändå :p skicka gärna till mig sen :)

2008-11-18 @ 21:51:54
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback