TIsdag

Idag var jag inte hos pappa, efter skolan åkte jag in till Malmö, blev kär i en blå klänning, men jag testade aldrig kjolen i samma tyg, ska nog önska mig den i julklapp..och jag hittade inte bild på den på monkis hemsida .. synd va?

När jag kom hem borrade jag massa hål i väggen och satte upp en massa speglar från IKEA, jefla skit, jag svek min anti-IKEA image!

I alla fall, här är bilder, igen.



 
 
och jag har städat och det är snyggt, nu när det är kallt ute är det skönt att ha grönt och brunt som nyanser i sitt rum!

Kommentarer
Postat av: Gabi

sant med grönt och brunt (mitt rums färger, med). våra rum påminner en del på andra sätt också, typ drömfångare och så ^^



snyygt!

2008-11-26 @ 20:35:25
URL: http://gaybi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback