Tisdag morgon

Jag älskar tisdagar, lite. Vi har sovmorgon och jag börjar 20 över 10, alltså har jag typ 1 h och 10 min på mig att typ slappa och stressa ner, ja s fungerar jag, jag går upp tidigt, stressar med allt jag MÅSTE göra, sedan slappnar jag av i 1 timme, så har det alltid varit, och jag tycker det är en bra vana så jag tror jag fortsätter följa det spåret.
och när vi ändå kom in på det

Vi såg en film i skolan om att man inte fick gå på spåren och så.. ganska hemsk... pff. nej men i alla fall detta som följer innehåller INGEN ironi: fatta vad respektlöst att typ ta självmord genom att hoppa ner på spåret, FAN vad respektlöst att ens gå på spåren, jag menar jag hörde en siffra, vet inte om det är sant, men om man jobbar inom de jobben så kommer man ha kört på 2 st personer inom loppet av 20 år! Fattar ni vilka trauman de måste ha...

Aja

idag ska jag typ... hmm.. hem till pappa`? bio? plugga
varför är det ALDRIG frågetecken efter plugga, varför styr plugget mitt liv. jävla skit. Och så..

puzz loverzzzzzzzz

och  FAN var inne på biancos sida, skopunkten och dinsko , ingen hade skor jag vill ha, men jag antar att jag går till en secon hand och lite i skoaffärer IRL! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback