Te inte the eller té !!

Mamma är fin, hon köpte kärlekste och oregano, nu kan jag återgå till mitt normala liv.
Och btw. Jag skrev såhär på min julklappslista:
1. FÅ LOV ATT ÅKA PÅ DESSA FESTIVALERNA, och så skrev jag massa, OM NI SKA TILL SIESTA OCH KÄNNER MIG, så måste vi campa tsm, vi ska ha en jättestor camp och så ska vi ha en banderoll :) vi är duktiga töser, jag och elinpelin
2. Piercing (kommer jag inte få)
3. Iphone (kommer jag inte få)
4. Presentkort (VET jag att jag kommer få)

Så frågade mamma "VET DU VAD EN SÅNDÄR IPHONE KOSTAR?! 5000!!!!!!!! är det inte lite dyrt vilma?"
Så svarade jag "eeh, hmm jo det visste jag häähhääää..."och sen skulle hon in till Malmö "och gå i affärer som BARA fanns i Malmö = monki" Så här med vet jag att presentkort är det jag kommer få, jag är inte bitter, min garderob behöver piffas till!
 
Och den sista bilden jag lägger upp är på Elin    Hon är snugg, och hon råkar vara min kusin, och jag får skryta med det, det hade ni också gjort om ni hade en sån snygg kusin som min ! HA! och inte nog med det, hon är precis lika snäll som hon ser ut! ibland i alla fall älskar henne mest på denna planet. puz








OCH JA! MINA TEBILDER ÄR SKILLADE (eehh,, jaaa... VISST vilma VISST!)


Kommentarer
Postat av: elin

puss min finaste vän. puss min finaste kusin. puss finaste människa.

jag älskar dig!!

2008-11-28 @ 15:51:51
URL: http://omenflicka.blogg.se/
Postat av: läsare

du är lite smått min idol

vet icke varför men du är skit cool typ

2008-11-28 @ 17:13:56
Postat av: hana

neeej, jag tänker inte bo i samma camp som alla dina bevakare. fuck no.

2008-11-29 @ 01:04:02
URL: http://peggyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback