Söndag morgon

Söndag morgon

hej hej
vaknade för någon timme sedan, Hanna skulle till tåget efter att ha sovit här. Igår fuckade allt sig ganska mycket. Men ändå, jag och Hedvig och Hanna borde typ skriva sånger varje lördag på Macdonalds på FLADDEN (på ren och korrekt svenska- Norra Fäladen)
Mammas låtsas-varmchoklad är ej slut. Och jag försöker varje dag att få ner några påsar..
Idag skulle jag (tror jag) fota Fanny, porrigt tema som jag kanske nämt, men jag vet inte om jag pallar,
Jag har inte vart hemma på ett tag.
Paris, juste måste skriva lite om det också!


Paris var UNDERBART, jag och mamma valde samma hotell som vi bodde på förra året och det är jättemysigt.
Jag och mamma var mycket på montmartre och så.. Jag önskar att jag har förnuft nog att plugga där efter gymnasiet!
Får se om jag ens är klok nog att välja en bra linje, min framtid kan jag faktiskt inte se. Jag har INGEN som helst aning om någonting.

Mitt rum är ASSTÖKIGT men det gör ingenting det är fint ändå... pfff. nej !
Så jag ska sova hela dagen sedan får jag väl ta och hugga in i stöket på kvällen.. JA så får det bli!

puzz loverzzzzz'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback