sdjgksjdgkjsdfys

idag är det fredag ochjagärintepåhumör
pappa vill att jag ska vara hemma hela helgen, så jag får väl dricka te och sitta med alla jävla katter eller något. Får se om jag fikar med någon på dagarna? Någon som ställer upp?
Och om ni inte har sett "the voice" på kanal 5 så MÅSTE ni se det, det är nog det mysigaste program på morgonen man kan titta på, jag menar, ALLT finns med, allt, och jag älskar trion!

i alla fall, här är bild på min kljol och min tröja som jag köpte igår, ganska snyggt va?

p.s Jag tycker det är jättekul att få kommentarer om att ni gillar min blogg, jättetrevligt, puss på er!!!!




Kommentarer
Postat av: ebba

hej snyggaste vilma

jag gillar din blogg

och jag ställer aaaaalltid upp

heeeeeeeeeeeeeeei

2008-11-21 @ 10:47:16
Postat av: Anonym

Ge mig din tröja!! Ps, när ska vi bestämma date..vi får ju ta och träffas snart faktiskt, vi har ju planerat in fototid, blogg tid..m.m...hör av dig!

2008-11-21 @ 14:16:12
URL: http://kirab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback