Palla anonym

VET DU VAR BRÖST SITTER ANONYM? en anonym kommenterade "dra upp linnet hunny" , snälla, det är mina bilder och mina bröst OM JAG VILL VISA MINA BRÖST, är det din grej att lägga dig i? uppskattar om folk inta kaxar. Jag hatar anonyma, kan man typ göra så att de inte kan kommentera? Någon som vet?

äsch , det detta inlägget skulle handla om:
Idag efter skolan spelade jag, pappa och hans tjej biljard, trivsamt värre, det var faktiskt sjukt kul , även om jag kunde spelat lite bättre men men, allt som allt har det varit en bra dag!







Kommentarer
Postat av: Kiris

Hahahah..det var jag som kommenterade bara för att vara lite jobbig ( som storasyrror ska vara) Plutten :)

2008-12-08 @ 21:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback