Onsdag kväll

Jag gick med ung vänster till ett av de nya ockuperade husen, tranbärssnåret? Och där väntade ca 50? poliser, 2 brandbilar körde in och skingrade folkmassorna, poisen tog med hundar , och gjorde allt för att få oss rädda, en kille blev nerknuffad på marken och slagen av batong. INTE OKEJ, inte okej!

I alla fall, imorgon ska jag till skolan, har bara lite ont i magen, men det som inte dödar dig gör dig  starkare antar jag..

Skippade runt på lite sidor och fick syn på två underbara saker jag vill köpa, får se, mkt vill man ha..

I ALLA FALLA- tidigare inlägg idag handlade om stylebystars, och NEJ jag hade INTE läst blondinbellas blogg innan jag la in det, så NEJ jag härmar INTE blondinbella, usch. usch usch

här är i alla fall mina godingar från monki:


Kommentarer
Postat av: Angelica

olala! Snygg mössa som fän.

2008-11-10 @ 09:03:50
URL: http://sjusadeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback