Onsdag eftermiddag

Typ nu vet jag lite mer om vad som händer idag, antingen ska jag till de ockuperade husen, eller så ska jag åka hem till pappa och bli ompysslad och käka popcorn.. får se va!

OBAMA VANN! ja som ni säkert vet så vann Obama, jag som många andra gråt nu när jag såg segertalet, han är fin, sedan är det upp till bevis och se om han klarar av det, och om han nu gör så stor skillnad, egentligen tvivlar jag på om det hade blivit väldigt stor skillnad mellan John MC cane och Barack Obama, men vi får väl hoppas på att han gör ett bra jobb, Obama är ju inte så radikal, jag menar- han vill ha dödsstraff! Jag har funderat lite på jobbet som president i USA, jobbet är ju indirekt som en ledare för hela jorden, det jag menar är att Obamas jobb styr stora delar och har stort inflytande på hela politiken i världen eller har jag fel?

men i alla fall kul att man någon gång fick höra rätt namn ropas upp!


                 

OCH jag är osäker på om jag ska köpa klänningen från stylebystars, men den är LÄCKER!
Jag tror att mina finanser är på topp ska jag köpa knottyvoys anti-kli-sprej, inte för att det kliar, men för att den luktar gott

Kommentarer
Postat av: h

2008-11-05 @ 17:58:21
Postat av: hedvig

hähä erkänn att du läser blondinbellas

2008-11-05 @ 17:58:48
URL: http://kaosens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback