Onsdag eftermiddag

Hela veckan är särvecka, det betyder att vår klass (bara vår klass) ska behandlas som sär och därför bara göra sammarbetsövningar och INTE ha NÅGRA lektioner ALLS!
Det som är chill är att jag slutar/slutade 1 på fredag, och en halvtimme tidigare på både tisdagen och torsdagen och att man slipper vara DÖDSTRÖTT på kvällarna, men eeh. det är man ju ändå iochförsig...

Det sämsta är att jag känner mig som 3 år eller möjligtvis just precis som ett sär (och för det andra, EN viss miss i min klass fråga idag hur man stavar PRECIS haha , förlåt, nämner inga namn, nej nej)

Jag är ensam om att vara koolkatt!
nej, det är inte sant, här finns en del som är koola, snälla

och idag ska jag på tjejgrupp i Lund, hähä, vi får se om det blir mycket menssnack och sex, antagligen, jag menar TJEJGRUPP, nej det är bara mina fördomar som talar..... haha


puuzz loverz


Kommentarer
Postat av: agnesjarfjord ;D

Dendär tjejgruppen, jag tänkte också gå dit och kolla hur det var men ångrade mig i sista minut, fegis. Hur var det?

2008-11-17 @ 17:06:23
URL: http://www.agnesjarfjord.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback