Måndag morgon

Sitter och tittar på Vakna med the voice
Äter marabou och det är bara måndag.

Jag ska börja träna, tänkte att det var på tiden, nu om någon gång är ju den rätta tiden att börja, för nu är det drygt ett halvår tills det är sommar, och på sommaren är man ju tvungen att gå i bikini,så jag tror att jag ska hänga med Ebba om jag får någon gång till yoga, hoppas jag inte skämmer ut mig totalt... 

någon mer än jag som längtar till siesta 2009?!

Japp och nu dröjer det en månad tills jag får mitt 11:e barnbidrag, och med det ska jag bara handla julklappar, jag har listat ut saker till alla i släkten förutom min farbror och hans fru och viktor, min halvbror, är det någon som vet en bra present till en kille i 19:års åldern, kan ni skicka en kommentar? alla förslag är bra!

Och sen tycker jag att ni är kassa på att kommentera, men det gör ingenting..



Och jag tror att jag så smoning om ska köpa den vita tröjan och den svarta klänningen i alla fall, sjukt söta och fina saker från Monki som jag tycker ni kan kolla på om ni gillar kläderna!

Kommentarer
Postat av: ebba

JAAAAA snälla följ med det är tråkigt att gå själv

men jaja

ska dit ikväll

men du får gå på något bas sak först jag kan gå också



jag skämmer ut mig om någon. jag får kramp i ryggen. det suger, jag suger på det. hejdå

2008-11-24 @ 16:37:34
Postat av: Anonym

(oj vad det känns som jag kommenterar här ovanligt mycket. hoppas du inte blir rädd. hö hö)



Ett tips !

Tänk på vad han har för intressen. Gör något personligt av det hela. Något personligt blir folk alltid glada av :)

2008-11-24 @ 17:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback