Måndag middag

Jag ska ut i köket strax, ska steka ett ägg eller två, ni vet ju att jag var i Paris för några veckor sedan, har jag sagt att jag åt KÖTT då? I alla fall, så gjorde jag det, och sedan dess har jag fått i mig en del kött

man kan ju säga som såhär att min mage får lida.. jag har ont ganska mycket, så jag har bestämt att sätta igång med vegetariansnacket igen, denna gången ska jag inte ge upp efter ca 2 år! JAG SKA INTE GE MIG!

Mamma åkte till sundsvall igår, hon skulle tydligen på någon konferens med jobbet, och igår fick jag en uppenbarelse, JAG LOVAR, jag tror jag vill bli socionom, eller typ i alla fall hålla på med psykologi, jag börjar märka tendenser, jag kommer BLI mamma,

Igår var en ganska dålig kväll, inte dagen, den var chill, men kvällen var hemsk. Så därför slutade det med att jag låg ner i min soffa, åt mandelmassa och tittade på sanningens ögonblick, jag menar SANNINGENS ÖGONBLICK, jag!
Det var trivsamt!

puss nu ska jag som sagt äta, eller vänta, jag kanske ska steka ostschnitzlar, och nej, jag har INGEN SOM HELST aning om hur schnitzel stavas, jag är inte tysk.

kolla in på min bilddagbok btw

www.fairtrade.bilddagboken.se


Kommentarer
Postat av: ebba

DU STAVADE RÄTT/JAG ÄR TYSK

2008-11-17 @ 13:12:14
URL: http://littlegarden.blogg.se/
Postat av: john

Hhaha, "jag är inte tysk." Det var kul skrivet:)

2008-11-17 @ 15:40:06
URL: http://heywhatyousayjohnny.wordpress.com
Postat av: Fotograf Emelie Ohlsson

Svar: Därför jag har tagit bilden och tycker om den.

Var det inte du som antydde att alla bilder på en blogg är tagna av ägaren? ;)

2008-11-17 @ 17:31:12
URL: http://emelieohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback